torsdag 17. juni 2010

Leeeenge siden jeg har blogget......

Nå er det lenge siden jeg har blogget, ikke at det ikke har hendt noe, men jeg har jobbet og holdt på med mange andre ting på fritiden..... jeg har begnt å jobbe igjen, etter 6 måneders sykemelding pga. ryggproblemer.... men nå er jeg på beina igjen og begynt å jobbe på Safari igjen:)) Det var jammen godt og begynne å jobbe igjen, ikke minst på Safari. Etter å ha vært borte fra Safari i 1.5 år, så var det veldig morsomt å komme tilbake, tror ikke jeg har fått så mange klemmer og gode ord på ett helt år som jeg fikk første uken på Safari, så jeg har konkludert med at jeg har nok vært savnet :)) ingen ting er koseligere enn det :)

For de av dere som ikke vet hva Safari er, så er det den flotteste butikken på Hamar, iallefall synes nå vi som jobber der, at den er det :) vi har masse flotte klær og smykker fra kjente merkevarelevrandører... Norske som utenlandske :)) jeg nevner i fleng :Sand, Bruuns Bazaar, Armani, Line Of Oslo, Anouk, Stella Nova,See B Chloé, Black Noir, Stills, Cathrine Hammel, Kudibal, 120% Lino, Acne, Dyrberg/Kern, Julie Sandlau, Wolford, Joe´s, 7 for all mankind, Jacob Coen, Robin Jeans, Pretty Ballerinas, Morris, Nino Danieli og James Perse.... flotte klær, sko og smykker og i skrivende stund har vi også 25% på masse av varene. har også fått inn litt høstvarer fra Line Of Oslo, og det har vært en knallsuksess...har til og med måtte supplere på de alt, og det er jo bare helt topp :)) så som dere skjønner, så jobber jeg i en av Hamars flotteste butikker :)
Jeg har vel egentlig alltid likt klær og mote, så at jeg jobber der, er mitt i blinken for min interesse.... synes det er kjempegøy å kle på andre, mer moro det ennå kle opp seg selv... :)))



Ellers har jeg vært i Fredrikstad å hjulpet Ina med å pakke, for nå er hun ferdig med eneboertilværelsen i Frdrikstad :) Hun Har flyttet hjem for sommeren, iallefall neste... det er noen tunge ting igjen i leiligheten hennes, men da trenger hun en litt større bil og en sterk pappa :)) å det har hun jo :)) Fredrikstad: en flott by ved Glommas bredder, og ikke langt fra Sverige.... flott sommerby synes nå jeg. Det å rusle rundt i byen og nede langs Glomma, en deilig sommerdag... ja bedre kan man ikke ha det. I tillegg så har jo også Fredrikstad en flott Gamle by, med liv og røre sommer som vinter :) Så når sommeren er endt, setter hun nesen mot Trondheim og studentlivet der oppe.... en ny by for mor å besøke :)) fordelen med barn som flytter litt rundt i Norge er at vi foreldre får blitt litt kjent med landet vårt.... og bra er det, siden vi ikke er så flinke til å besøke vært eget land. Er vel ikke alene om å si at vi Nordmenn ikke er flinkest til å besøke vårt eget land som turister, og jeg skal være den første til å innrømme at jeg foretrekker sydens strand og sol.... vet ikke hvorfor, kan jo kanksje ha litt med vårt ustabile vær å gjøre, men det kan vi forsåvidt gjøre så veldig lite med, så da oppsøker jeg de land som kan by på litt mer stabilt sommervær :) så i år tar vi turen til Rhodos :)) Det ser jeg virkelig frem i mot, sol, strand og storbyfølelse... Rhodos har alt, synes nå jeg da. Shopping, sol/ bading og gamle fortidsminner. For Hellas har en fantastisk evne til å ta vare på sine oltidsminner... og bra er det, slik at vi kan få oppleve hvordan de levde før i tiden, uten mobiltelefoner og data.... for i dag er det ikke uvanelig at alle i huset har hver sin pc og hver sin mobil :) men slik er nå verden, stadig i utvikling, så det blir spennende å se hvor vi ender...
Da har jeg fått blogget litt igjen, kjedelig med bare tekst, men jeg jobber med saken... og da mener jeg utformingen av siden min og det å få lagt til litt bilder... men dette kommer etterhvert :) ha en flott VM kveld tl dere alle fotballfans :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar