fredag 12. mars 2010

Ny her :)

Hei alle sammen .....

Velkommen til min blogg :) jeg hadde vel egentlig bestemt meg for ikke å blogge, for det var det kun noe ungdommen holdt på med.... men kloke hoder skifter ofte mening :)

Hva skal jeg blogge om? ja det er forsåvidt et godt spørsmål, men ting og tang som opptar meg i hverdagen tenker jeg :) jeg engasjerer meg ofte i ting som skjer i samfunnet, spesielt hvis det er snakk om urettferdighet.... og da tenker jeg mest på urettferdigdet rettet mot de svakeste i samfunnet, de som oftets ikke kan utrykke seg selv, de funksjonshemmede blir oftest utsatt for slike ting, og dette engasjerer meg ofte.... høylydt :)

Men det vil sikkert også bli rom for andre ting og synspunkter her... så vi får se hva som kommer ut av denne bloggen da :)


HE

1 kommentar: